Numer Zamówienia ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Imię i nazwisko reklamującego ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Adres zamieszkania……………………………………………………………………………………………………………………. tel. ……………………………………………
Adres email …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Data nabycia towaru ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nazwa towaru ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Cena detaliczna ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Nazwa i numer dowodu zakupu ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Data zauważenia niezgodności oraz określenie rodzaju niezgodności towaru z umową ………………………………….
Klient (właściwe zaznaczyć):
- wnosi o usunięcie wady,
- wnosi o wymianę rzeczy na wolną od wad,
- wnosi o obniżenie ceny (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie),
- odstępuje od umowy – o ile wada jest istotna (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie).
Informujemy, że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Niniejszy formularz ma charakter pomocniczy, Klient może złożyć reklamację w innej formie bezpośrednio przy dostawie towarów, za pośrednictwem Platformy Alma24.pl pod adresem: [__], przesyłając ją na adres Sprzedawcy: [__], na adres email: [__] lub składając ją w jednym z Delikatesów Alma (lista Delikatesów Alma znajduje się na stronie internetowej [__]. Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo lub pisemnie o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
……………………………………………………………
Data i podpis osoby składającej protokół reklamacyjny